Πιστοποιήσεις Ucert

 

UCERT STANDARD OFFICE USER

Το Πιστοποιητικό Γνώσης Πληροφορικής ή Χειρισμού Η/Υ είναι αναγνωρισμένο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και αποδεκτό από το Α.Σ.Ε.Π. για πρόσληψη, αλλά και κάθε μεταβολή στο Ελληνικό Δημόσιο, και διαπιστευμένο από το Ε.ΣΥ.Δ. κατά ISO/IEC 17024:2012.

Το UCERT STANDARD OFFICE USER πιστοποιεί τις γνώσεις ενός μέσου χρήστη, ο οποίος μπορεί να χειρίζεται ικανοποιητικά τις βασικές εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου, ώστε να είναι αποτελεσματικός τόσο στην εργασία όσο και την προσωπική του χρήση.

Η εξέταση πιστοποίησης καλύπτει τα παρακάτω γνωστικά αντικείμενα:

  • Χειρισμός Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων
  • Επεξεργασία Κειμένου
  • Υπολογιστικά Φύλλα
  • Υπηρεσίες Διαδικτύου
  • Βάσεις Δεδομένων
  • Παρουσιάσεις

Απευθύνεται σε άτομα κάθε ηλικίας που επιθυμούν να αποδεικνύουν τις γνώσεις τους στη χρήση εφαρμογών αυτοματισμού γραφείου, σε στελέχη εταιριών και επιχειρήσεων που οι διοικήσεις τους έθεσαν αντίστοιχα πρότυπα γνώσεων και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να έχει μια βασική γνώση χειρισμού Η/Υ και των πιο δημοφιλών εφαρμογών αυτοματισμού γραφείου.

Το σχήμα πιστοποίησης γνώσης πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ (UCERT STANDARD OFFICE USER) είναι διαπιστευμένο από το Ε.ΣΥ.Δ. σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012, γεγονός το οποίο αποδεικνύει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια, ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών-μελών της E.A. (European cooperation for Accreditation).

UCERT ADVANCED OFFICE USER

To Πιστοποιητικό Προηγμένων Γνώσεων και Δεξιοτήτων Η/Υ της UCERT είναι ένα ακόμα ισχυρό εφόδιο για το βιογραφικό κάθε εργαζόμενου ή οποιουδήποτε αναζητά εργασία, τόσο στον ιδιωτικό όσο και το Δημόσιο τομέα, και ένα πολύτιμο εργαλείο για το φοιτητή, το μαθητή, αλλά και τον επαγγελματία που προτιμά να έχει μια βαθύτερη γνώση και μεγαλύτερη ευχέρεια στη χρήση των εργαλείων των νέων τεχνολογιών.

Το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων που αποδεικνύει η κατοχή του πιστοποιητικού UNICERT ADVANCED OFFICE USER περιλαμβάνει προηγμένα χαρακτηριστικά των εφαρμογών του πακέτου αυτοματισμού γραφείου Microsoft Office, τα οποία αυξάνουν την παραγωγή έργου.

Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να συμπεριλάβουν στο βιογραφικό τους ένα πιστοποιητικό που τους παρέχει ένα αξιόλογο εφόδιο στο σύγχρονο στίβο εργασίας, σε στελέχη εταιριών και επιχειρήσεων που οι διοικήσεις τους έθεσαν πρότυπα προηγμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και σε όσους επιθυμούν να αποδείξουν τις βαθύτερες γνώσεις τους στο πακέτο Microsoft Office.